Ads 468x60px

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vagner Love vill hem!

Den brasilianska stjärnanfallaren Vagner Love vill hem till sitt hemland. Det spekuleras att han har fått många bud från klubbar i Brasilen och även bland storklubbarna i Europa. CSKA Moskvas president har nu accepterat fåtal bud. Men Vagner vill såklart spela i sitt Brasilen där han har sin familj.

 - Jag vill spela i Brasilien. Det spelar ingen roll vilken klubb, jag är en professionell fotbollsspelare och är beredd att spela för det lag som visar intresse.

- Jag har ett bra förhållande med presidenten och alla som jobbar i klubben, om någon är intresserad av mig så måste de komma till Moskva och förhandla. Jag gillar staden, men nu är det dags för någonting nytt.

Är möjligtvis Everton inblandad i affären? Everton som inte har en ända renodlad anfallare i truppen.

/ Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilken liga följer du?