Ads 468x60px

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Champions League feber

Idag skrivs det historia igen. Idag börjar Champions League.

Jag har kollat runt mycket på andra fotbolls sidor och jag har sett till min stora förvåning att det är många av er där ute som tror att Barcelona tar hem det eftertraktade guldet i år igen. Själv så tror jag väl sjuttio procent också att dom kommer göra det. Personligen så tror jag att det är Manchester United som tar hem det i år. 

United som har fått mer fart på sin offensiv, det såg vi aldrig förra säsongen av PL.

 Det räcker med att se på dom senaste resultaten. 


United är kanske världens bästa lag i dags läget. Det kan vi nog alla komma överens om. Men hur länge kan Ferguson lita på tex Cleverly. David de gea som inte har imponerat på mig alls! Är dom tillräckligt vana med CL spel?

En semifinal mot något av dom tyska lagen är ingen välkomst ceremoni direkt.

Dela gärna med dig FMs inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilken liga följer du?